رابطه سید حسن نصرالله با ولایت فقیهرابطه سید حسن نصرالله با ولایت فقیه 

خداوند بر من منت نهاد تا خیلی زود با ایشان آشنا شوم. زمانی که حزب الله تاسیس شد همه ما جوان بودیم. شهید موسوی 27 سال داشت و من 22 سال. زمانیکه به ایران می‌رفتیم و با مسئولان دیدار داشتیم، من حضور داشتم و همان زمان با مقام معظم رهبری آشنا شدم، آن زمان ایشان رئیس جمهور بودند. آن زمان من جوانتر بودم و به زبان فارسی آشنایی داشتم به همین خاطر بیشتر به ایران می‌رفتم و با امام خمینی(رحمه الله) و مقام معظم رهبری دیدارهای زیادی داشتم.

من و بسیاری از دوستانم به مقام معظم رهبری اعتقاد ویژه‌ای داریم و معتقدیم در جهان اسلام و کره زمین کسی با علم، حکمت، درایت، شجاعت و مدیریت عقلانی ایشان نیست که توانایی رهبری امت را داشته باشد. این تجربه 30 ساله من است که معتقدم وی از جانب خداوند تعیین شده و می‌توانم روزها در این خصوص دلیل آورم در تلویزیون سخنرانی کنم. معتقدم پس از امام خمینی(رحمه الله)، وی بزرگترین شخصیتی است که وجود دارد.



نظر

لینک ثابت - نوشته شده توسط سید در جمعه 91 خرداد 26 ساعت ساعت 9:51 صبح